2015. február 14., szombat

nCore szabályzat


A linkek az nCore oldalra mutatnak, megnyitásukhoz be kell jelentkezned.

A következő szabályok megszegése figyelmeztetéssel jár:

•  Általánosviselkedési szabályok megszegése!
•  Reklámozás, hirdetés az egész oldal területén!
•  Tiltottanyagok feltöltése, vagy kérése.
•  Aránycsaló meghívása, visszahívása!
•  Meghívottad 52 héten belül, 5 warn-t szerzett.
•  Spammer meghívása.
•  Meghívóárus meghívása.


A következő szabályok megszegése azonnali törléssel jár:

•  Minden egyes felhasználó egy accounttal rendelkezhet, ha ennek nem tesz eleget, az összes fiókja törlése kerül. További info:Dupla account
•  Aki a regisztrációtól számított 12 hétig nem lép be az oldalra, vagy utolsó ittléte óta több, mint 12 hét telt el, automatikusan törölve lesz.
•  Spammelés, reklámozás.
•  Ne töltsd fel a torrent fájlokat más oldalra!
•  Ne ossz meg torrentfájlokat DC-n, illetve más fájlcserélő hálózaton és ne add ki a passkeyed senkinek! ("seedelésre" sem, ellenkező esetben vállald a következményeket!)
•  Tilos a meghívó árusítása, cserélgetése, valamint az ezekre tett bármiféle kísérlet (külső oldalakon is!).
•  A felhasználói fiók kizárólag olyan személlyel osztható meg, aki nem tagja az oldalnak. Kérdés nélkül törlünk minden olyan accountot, amelyek sértik bármilyen, törlésre vonatkozó szabálypontunkat. Nem vizsgáljuk, hogy ki követte el a szabálytalanságot. Továbbra is tilos közzétenni passkeyt nyilvános fórumokon, megosztani torrentfájlokat fájlcserélő szolgáltatásokon.
•  Az account át nem ruházható. Amennyiben ez mégis megtörténik, az az adott account törlésével jár.
•  Aránycsalás illetve a tracker megkerülésére tett kísérlet azonnali kizárást von maga után.
•  Kitiltott felhasználó visszahívása. (kivétel: hit'n'run, inaktivitás, saját felhasználó törlése)
•  Aktív figyelmeztetés alatt való szabálytalankodás. 

20 megjegyzés:

  1. Hello . Tehát ha haveromnak nincs NCORE de az én adataimmal be lép és fel és le tölt akkor az nem gond igaz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha két gépről megy 1 ncore fiók, törlik

      Törlés
  2. Nem mig nem hasznalsz te îs egy masik accot

    VálaszTörlés
  3. Üdv! Ezt az üzenetet kaptam: "Mivel legalább 8 hete nem jártál az oldalon és/vagy túllépted a maximálisan megengedhető hit'n'runolható hónapok számát, ezért fiókodat felfüggesztettük." Tegnap még jó volt ill. nem volt hit'n runom. Ilyenkor mit lehet tenni? Mert úgy lekorlátoztak hogy még egy adminnak sem tudok írni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanez történt velem is, szóval én is kíváncsi lennék mi történhetett a fiókommal.

      Törlés
    2. Nekem is ugyan ez van! Pedig minden mindig vissza van töltve legalább 48óráig!

      Törlés
    3. Velem is ez van.Délelőtt még működött.Most belépve ezt az üzenetwt kaptam én is

      Törlés
    4. Nekem is ez van. Elég érdekes, mivel semmi előjele nem volt. Nem volt warn, arányom jó volt.

      Törlés
    5. Én is ugyanígy jártam....

      Törlés
    6. Ugyan ezt az üzenetet kaptam én is. Minden gomb letiltva az oldalon, csak a két fizetés opció aktív. DE az is paraszt módon egyből a kártyás fizetés oldalra dob be, annak ellenére, hogy "részletekhez kattints ide" link-re kattintottam. Írtam emailt, de semmi válasz. Az pedig, hogy az oldal alján az a kisbetüs szöveg van:
      "Amennyiben nem értesz egyet a döntésünkkel úgy e-mailben kérheted a döntésünk felülvizsgálatát, azonban ennek átfutási ideje egy év is lehet."
      1 ÉV?!!?!? Ez túl mesterkélt, gázos, és lehúzás szagú.. Fizetnék is, de így infó nélkül... Kapják be!

      Törlés
    7. Ugyanígy jártam, szó szerint a kurva anyjába küldtem el végül az ügyfélszolgálatost, nincs több gondom az accountommal xd

      Törlés
  4. Nekem most jó.bár semmit nem tettem.csak beléptem.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is megjavult.

    VálaszTörlés
  6. Üdv! Ezt az üzenetet kaptam: "Mivel legalább 8 hete nem jártál az oldalon és/vagy túllépted a maximálisan megengedhető hit'n'runolható hónapok számát, ezért fiókodat felfüggesztettük." Ilyenkor mit lehet tenni? Mert úgy lekorlátoztak hogy még egy adminnak sem tudok írni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én próbáltam írni facebook, irc, és vagy 2 email-ra, amit találtam (mivel a felfüggesztést megoldó fizetéses link SEM működött) de nem jött válasz.
      Majd kb 1-2 hét után egyszercsak beengedett, minden előzetes jelzés nélkül.
      Gyorsan prémiumoztam egyet, hogy ne legyen ilyen egy évig...

      Törlés
  7. Üdv, mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy visszatöltsek?

    VálaszTörlés
  8. Udv,ha letoltottem egy jatekot a sims4et akkod mennyi idon belul torolhetem?

    VálaszTörlés
  9. valaki nem tudna kuldeni egy ncore meghivot? erre az email cimre: qdadadss@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Küldenétek egy ncore meghívót erre a címre? gyuriledniczky@gmail.com

    VálaszTörlés